Irena

utorak , 28.08.2007.

Nikada više nismo pominjali Pulu.
Vlatko mi je vjerovao u ono što sam mu rekla i vratili smo se u naš mirni život.
Samim ulaskom u naš topli stan, čvrsto sam prigrlila misao o svojoj luci i sreći koju osjećam. Vlatko je bio osoba koju sam samo mogla sanjati za životnoga suputnika. Sve je izgledalo lijepo, harmonično, kao da nikada nismo imali tu ružnu epizodu života.
Bilo je trenutaka kada bih se uhvatila u milovanju uspomena.
Pitala sam samu sebe, zašto sam se prepustila onim djetinjarijama, izlascima na večeru, želji da se nastavim ljubiti...da li je to bila kriza srednjih godina, drskost da izazivam izazove, uzimam od života što mi pruža, kockam se sa srećom koju imam, testiram nečije strpljenje.
Sve što me nekada strahovito nerviralo kod Irene, sad sam ja sama radila.
I ona je tako. Nikada mi nije pričala o tomu, ali znala sam da je voljela avanture.
Kad mi je Mirela pričala da ju je u pol bijela dana vidjela u klinici na slikanju sinusa u krilu nekog brke, ja nisam mogla vjerovati. I još mi je pričala kako ju je čula da je brki rekla da poslije idu kod nje, da je sama doma i da će fino doručkovati. Mirela je tvrdila da to nije bio Dado, i ona je znala Dadu. Ah, Irena, Irena! Nepopravljiva vrtirepka.
A ja sam ovaj put bila blizu. Nisam bila u krilu, ali sam bila u zagrljaju. Pokušala sam premotavati film i sjetiti se gdje mu je bila ruka kad se nagnuo da me poljubi. Na mom koljenu?
Pokušala sam vratiti onaj osjećaj kad me držao za ruku i govorio da nikada nije osjetio nešto takvo.
Milujući uspomene, znala sam samo jedno, da bih se za Vlatka borila do zadnje snage. Bilo je tako dobro imati dva zlatna muškarca; supruga i sina, i osjećati takvu sigurnost.
"Daviddof" me nije zvao. Primirio se neko vrijeme. Ili me uopće nije niti mislio zvati. Bilo mi je drago što je tako. Razmišljala sam - pa i kada bi me zvao,ne bih odgovorila. Odlučila sam ne igrati se s vatrom.
Vrijeme je prolazilo i Glorio je uspješno završio Gimnaziju i upisao medicinu.
Jednoga dana Irena me zovnula na kavu i rekla da me ima nešto pitati. Bilo je to kojih dvije godine dana nakon Pule.
"Znaš, draga moja, ja ti stalno mučim sa sinusima. I jedna u firmi je radila isto kao i Glorio i kaže da je odlično sada. Meni liječnik savjetuje da i ja to uradim. Pa sam mislila, kada bi ti mogla poći sa mnom do onog Gloriovog liječnika, da ja ne lutam. Ti već znaš sve."
Ajoj, opet izazov!
Kako da joj ne pomognem, a kako to reći Vlatku?
Taman smo malo zaboravili na nemili događaj.
Ili nismo.
Mislim, da to ni jedno od nas nije zaboravilo. Samo smo potisnuli sjećanja.
" Ne znam , draga moja, ne mogu ti obećati. Bilo je tu svašta, ne znam kako će Vlatko reagirati." - rekla sam joj, boreći se sa sobom da li da pričam više od ovoga. Znala sam da će ona kada dođe pred tog zgodnog mužjaka sve učiniti da ga šarmira.
" Ma, šta mi kažeš! Pričaj! Što je bilo! " - pokušavala je iskopati koju prljavu krpicu iz moga rublja.
" Pa, eto, udvarao mi je. Bili smo sami i Vlatko je vidio kad me poljubio! " - rekla sam.
" Ma, vidi ti vražice. I ti mi sve mirna, stroga, s principima. Tko bi rekao! " - peckala me.
" Što hoćeš da kažeš. Nisam ja ništa uradila. Ja i dalje imam principe. A to što se muški više navlače na one koje ih ne šišaju, to je drugo. I ja da sam muško, prije bih pala na onu koja me ignorira nego na onu koja mi vrcka guzicom i nudi se kao na pladnju. " - ljutito sam reagirala.
" Dobro, dobro! Šta se pališ k'o benzinska crpka. OK. Ti si fina! " - u svom stilu Irena je otkomentirala do kraja moju iskrenost.
" Zato ti kažem, probat ću. Ali, sumnjam. Rat će u kući ako pođem s tobom. " - rekla sam joj.
To veče sam predložila Vlatku da prošetamo po keju i odemo u onaj novi kafić "Kariola" na kapućino.
Sjeli smo u udobne pletene stolice vani i ja izvalih:
"Znaš, Irena me pita da ju vozim kod doktora Tihomira na pregled. Htjela bi vidjeti što on misli o njenim sinusima. "
Vlatko je zakovao svoj pogled za moje crveno lice.

* Irena - dio XII
* Face to face - dio XI
* Posljednja noć - dio X
* Ponedjeljak - dio IX
* Noć - dio VIII
* Poljubac - dio VII
* Pula - dio VI
* Brige oko škole - dio V
* Povratak - dio IV
* Ordinacija - dio III
* Pohota - dio II
* Prijevara bez imena - dio I

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.